16/9 Nu är hösten här!

Idag har det varit den första riktiga höstdagen.

Fram till nu har det ju ändå varit ganska varmt på dagarna, det har varit soligt och knappt några löv som ramlat ner från träden. Men imorse vaknade jag upp av att det ösregnade och blåste halv storm ute. Värsta höstovädret!
När det slutat regna var jag ute med Buster på en promenad och då sken solen men det låg blöta löv överallt och det verkligen luktade höst i luften. Det kändes faktiskt lite mysigt. Jag som brukar vara så emot hösten..

Imorgon ska jag in till stan och klippa mig! Har en tid klockan 9..Zzzzzzz....Haha. Blir till att gå upp tidigt imorgon.
Nu blir det Idol och lite glass.


bjuder på en gammal höstbild.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0