sista augusti avslutades med finmiddag och minigolf med underbaringar <3

September är här! Va fort sommaren har gått. Jag som inte gillar hösten började deppa ner mig lite häromdagen men sen tänkte jag på allt mysigt som händer i höst. Jag och Martin firar 6 år tillsammans och åker iväg till Kap Verde en vecka. Det ska bli helt underbart :) En veckas värme och mys bort från hösten.
Sen får man tända lite ljus och se på mysiga filmer i soffan, sitta framför brasan, köpa lite snygga höstkläder och snart ska jag klippa mig och slinga håret lite också, så det blir en liten förändring. Funderar på att tona håret mörkbrunt senare i höst sen, men får se hur jag gör, finns ju typ inga toningar längre som går att bara tvätta ut?!

Här är lite bilder från sista augusti då jag, Martin, Torun och Daniel åt middag på Oxenstiernas och spelade minigolf :)
gladaste tjejerna!

hahahahah?!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0