Idag är jag trött.

Gårkvällen var jättemysig och kul! :) Spenderades med finaste vännerna <3 Men idag var jag trött på jobbet.
Sova tidigt ikväll är vad som gäller och det ska bli såå skööönt!

Min födelsedag var verkligen jättemysig. Åt en trerätters middag med familjen på kvällen som bestod av toast skagen med avocado och räkor, oxfile med pommes till huvudrätt och världens finaste tårta till efterrätt tillsammans med lite paket. Jag fick bland annat ett dubbelvåffeljärn, yay :D! Den gräddar alltså två våfflor åt gången istället för en. Vilket jag tycker är mycket smidigare, annars är det ju alltid så att en sitter och äter sin våffla medan den andra sitter och tittar på. Nu kan vi laga våfflor och få äta samtidigt medan omgång två gräddas :)

Av lillebror fick jag en ny våffeltång till håret! :) Har saknat min förra, den exploderade typ när jag och Martin var i Kap Verde. Jag stod och våfflade håret på kvällen innan vi skulle gå ut och äta middag och helt plötsligt sprakar den till och det blir världens blixt från hela tången precis vid mitt ansikte. Såg ut som den brann någon sekund också. Skrek lite i falsett och kastade ner den på golvet och sen gick strömmen i hela vårat rum....Not fun. 
Men nu har jag alltså en ny, wie :) Ska inte åka till Kap Verde och förstöra den, lovar.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0