31 januari - Min födelsedag!

Idag fyller jag 24 år!
Blev väckt av min fina familj imorse med sång och paket. Öppnade ett av dem och i det låg en värmefilt som jag önskat mig! :) Den är svart på ena sidan och vit & fluffig på den andra och hur mjuk och gosig som helst! Man kan ställa in hur varm den ska vara och hur länge den ska vara på. Jag är så sjukt frusen av mig så en värmefilt är något jag verkligen kommer ha användning för :) Så den blev jag väldigt glad över. De andra paketen sparades undan till middagen ikväll, då vi ska äta mysig middag här hemma i år. 

Imorgon ska jag jobba och efter jobbet blir jag firad av mina fina vänner med middag och utgång! Ska bli såå kul! Kommer vara väldigt trött (&lite bakis?) när jag ska upp och jobba på söndag bara, men man fyller ju bara år en gång om året, så all-in!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0