år 2013

Nu är det år 2014. Nytt år. Nya tag. Nya möjligheter. Nya mål.
Här är lite av mina höjdpunkter från 2013 i bilder:

Födelsedagsfirande med fina vänner

Bowling & middag på Hard Rock cafe med turturduvorna

publickvällar med finisar!

tacokväll med mina flickor <3

valborgmiddag!

åt världens största hamburgare.

solhäng på public

Busters största fångst

Marre sågade ner träd, jag hjälpte till! (lite iaf hehe)

såg rådjursbebis <3

åkte till Paris och DISNEYLAND <3! Lycka!

överraskningsfest

åkte på kryssning

var på Daniels land

åkte båttur & badade

var på mitt älskade Öland<3

åt gott! :)

& åt massor av glass!

hängde med gullis

fick något ryck och lagade massor med olika cheesecakes
middag & minigolfrunda på Oxenstiernas med fina paret

middagskväll med vänner

spela Kinect!
var med och hjälpte till och jobbade på Modemässan!

Buster fyllde 3 år
Firade våra 6 år tillsammans med att åka på semester till Kap Verde<3
Hade Maskeradhalloweenfest med Torun!

Klädde julgran och hade en mysig jul, (förutom sjukan....och den frånvarande snön)
firade in det nya året med mina finaste vänner<3!


 Ett ganska bra år ändå! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Torun

Så mycket härliga minnen från 2013, men ännu fler ska det bli från 2014 :D <3 <3 fina vän!

Svar: Klart det ska! :D <3<3
mixie

2014-01-04 @ 22:55:20
Postat av: Natta

Åh vilket år :) massa härliga minnen! Fler ska det bli finis <3<3

Svar: ja verkligen! :) <3 Det kan du ge dig på :)! <3
mixie

2014-01-06 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0