Beach 2014?

Idag kom Toris hit en stund på eftermiddagen och tränade med mig. Tanken var först att vi skulle gå till Friskis & Svettis och köra något av deras pass, men det fanns inget som passade oss idag den tiden som vi ville träna på.
Så istället för att hoppa över träning idag så körde vi en träningsdvd hemma hos mig istället.
Vi har nämnligen ganska många träningsvideos från 80talet här hemma som mamma har köpt. Så varför inte köra?
Vi tänkte att vi skulle köra en eller två pass men det slutade med att vi körde 3 pass på raken. Hela dvd i ett svep bah! Är faktiskt imponerad att jag orkade 3 stycken. Är så sjukt otränad. Men nu ska det bli ändring på det! Toris är bra på att peppa mig också! Vi hade hur kul som helst och blev riktigt trötta efteråt! Det här får bli rutin<3


Kommentarer
Postat av: Torun

Grymt vännen! Nu kör viiiii!! :D <3

Svar: wiiie! :D <3
mixie

2014-01-14 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0