in i myspyjamasen

Idag har jag sovit ganska länge. Vaknade vid kvart i 12 och det är lite sent för att vara mig.
Jag brukar annars vilja gå upp runt 9-10, allra senast runt 11 för jag vill inte känna att jag sovit bort hela dagen.
Men nu när jag är förkyld och så trött hela tiden så har jag inte orkat ställa väckarklockor och gå upp tidigt om jag inte verkligen behöver, för jag har velat sova så mycket som möjligt så att kroppen kan få återhämta sig och bli frisk någon gång. Verkar ta sin lilla tid dock. 

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen in i min nya fina rödrutiga pyjamas och mina underbara nya tofflor som jag fick som en julklapp av mamma och pappa! :) De är så söta och så himla sköna!
Jag älskar pyjamaser och tofflor och sånt som man kan ha på sig hemma och glida omkring i!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0