sååå trööööööööööttt

Hur kan man vara såhär trött?
Är helt slut...

Jag och Marre skulle mysa ner oss i soffan med lite chips och godis och titta på någon rolig film ikväll tänkte vi.
"This is the End" valde vi och det skulle vara någon komedifilm om en massa kändisar som kämpar medan jorden börjar gå under eller nåt.
Jag klarade inte av att titta mer när någon människas huvud slungades iväg över golvet och de började sparka fotboll med det. Haha sorry men jag tycker bara att det är äckligt och jag kan inte titta på sånt där, fast det låter så urlöjligt att man liksom borde tycka att det bara är fånigt, men nee jag blir typ skakad och rädd och vill inte se mer. Jag är en mes :(  :p





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0