Drinkar & pommes frites

I fredags skulle vi åkt in till Hammarby sjöstad och gått på examensfest för Alex, men när båda våra karlar blev sjuka i sista stund så blev det tyvärr inte av och det såg ut att bli en hemmakväll för oss allihopa.
Efter en stund kände jag och Torun att vi kanske skulle ses en stund bara vi två iallafall så vi satte oss på Public och småpratade och tog några drinkar.
Kvällen slutade med att vi var på Tegel. Där köpte vi en tallrik pommes (som var det godaste jag någonsin ätit) & dansade oss trötta.

Lördagen var mindre rolig...då hade jag spränghuvudvärk hela dagen. "jag börjar bli för gammal för sånt här" haha. Tror inte bara det var fredagens äventyr som orsakade det, känns som jag håller på att bli sjuk tyvärr.
Ont i halsen, ont i huvudet, trött och snuvig har jag blivit nu. 

Idag har vi haft en slappsöndag. Var hos Martins mormor och morfar och fikade på eftermiddagen. Myspys! :)
Nu blir det några avsnitt VÄNNER!

Exemplarisk VÄN <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0