Första Yoga-passet avklarat

Jag och Torun har velat gå på yoga i typ två månader nu, men det har alltid varit någon av oss som inte kunnat, vi har varit sjuka omvartannat osv så det har inte blivit av. Men idag kom vi äntligen iväg och körde ett yogapass nu på kvällen. Det var första gången för mig, men det gick bra. Det var inte så avancerat som jag hade trott, skulle nog vilja gå på någon lite svårare än denna nästa gång, men det var ju väldigt avslappnande och skönt iallafall :).
Jag behöver tänka lite mer på att stressa ner och slappna av i vardagen så yoga är nog bra för mig!

Nu är jag trött och det blir soffan och några avsnitt VÄNNER.
Den serien blir aldrig tråkig eller för gammal, den funkar alltid! :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0